۱۳۹۰ بهمن ۱, شنبه

از نادانی ایرانی هر چه بگویم کم گفته ام.


به این خبر توجه کنید:
مشترکان دو اپراتور موبایل که بیش از 50 میلیون نفر تخمین زده می شوند در 48ساعت آغاز سال نو بیش از یک میلیارد و 66 میلیون و 500 هزار SMS تبریک نوروز ارسال کردند که با محاسبه تقریبی نرخ پیامک، این اپراتورها در این بازه زمانی حدود 16 میلیارد تومان درآمد کسب کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، مشترکان اپراتور ایرانسل در 48 ساعت اول سال 90 بیش از 433 میلیون و 583 هزار پیامک تبریک سال نو ارسال کردند و مشترکان همراه اول نیز در این بازه زمانی 633 میلیون پیام کوتاه برای تبریک سال نو فرستادند که این مقادیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد قابل توجهی را نشان می دهد و براین اساس به نظر می رسد پیام کوتاه بار دیگر محبوبیت خود را در میان مشترکان موبایل به دست آورده است.
این هم آدرس و مدرکش:
مردمی که ادعا میکنند دولت ما برای مردمش کار مفیدی نمیکند، ادعا دارند که سپاه پاسداران، مخابرات را با تقلب در مناقصه، زیر سلطه خودش آورده و همین مردم وقتی توسط نیروهای رسمی و غیر رسمی دولتی، هنگام راهپیمایی در خیابان، کتک میخورند، هیچگاه به این پولهایی که به جیب دولت میریزند، توجهی نمیکنند.
یکی از بزرگترین ضرباتی که در حکومت گذشته به دولت پهلوی وارد شد، اختلالی بود که به فتوای حضرات روحانی در پرداخت مالیات به دولت اتفاق افتاد. برای ضربه زدن به حکومت شاه، مردم به فتوای مراجع که گفته بودند: «پرداخت مالیات به دولت جائر حرام است»، به هر روش ممکن، سعی میکردند که از پرداخت مالیات طفره بروند و با این کار باعث کاهش درآمدهای دولت و در نتیجه ضربه به نظام پولی و دارایی حکومت پهلوی میشدند.
حالا ببینید که اتفاقات چه برعکس میافتد. مردم در عرض 48 ساعت، با رد و بدل کردن فقط اس ام اس، بیش از 16 میلیارد تومان، پول به جیب دو سازمان خصوصی که یکی در سیطره سپاه پاسداران است «MCI» و دیگری شایعه است که در اختیار فلانی «س. م. خ»است.
حالا وقتی که من حتی یک تبریک عید برای کسی نفرستادم و با این مسئله مخالفت میکردم که نباید از این طریق پول به جیب این دو نهاد ریخت، همگی مرا مسخره میکردند و میگفتند که «تو خسیسی و اینها بهانه است».
16 میلیارد تومان را میتوان برای ساخت 6 پل هوایی به اندازه پل هوایی جانبازان رشت استفاده نمود این هم مدرکش:
ببینید خیلی از اشکالات مملکت ما، در بی فکری خودمان است و شاید هر حکومتی در ایران تشکیل شود، نهایتاً پس از چند سال تلاش و کوشش به همین نقطه میرسد که شاهان پهلوی رسیدند و جمهوری اسلامی هم رسیده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر